Sportowcy w reklamie

Sportowcy w reklamie

Otoczenie towarzyszące polskim spotom reklamowym jest dostosowane do oczekiwań statystycznego odbiorcy. Dom i ciepło rodzinne przedstawiane w reklamach wpływa na chęć kupna produktu, który pozwala osiągnąć najwyższe wartości. Reklamy te przyciągają uwagę głównie tych osób, które nie mają wspaniałej rodziny jak z reklamy i nie jedzą wraz z nią wspólnych obiadów. Reklama sprawnie manipuluje ludźmi, czasem podczas zakupów nieświadomie sięgamy po produkt, którego reklama zapadła nam w pamięci.

Wybierając jeden z dziecięciu rodzajów proszków do prania nasz mózg podświadomi skieruje nas do tego, którego reklama została w nim wcześniej zakodowana. Ludzki mózg potrafi płatać różne figle,a omamienie reklamami jest bardzo częstym zjawiskiem. Oczywiście są osoby na których reklamy nie wywierają większych zmian i ich znajomość nie ma wpływu na wybory w czasie zakupów. Mimo takich wyjątków reklamy mają zdecydowany wpływ na wybory większości ludzi dzięki pokazywaniu tego co sami chcą w nich zobaczyć.

Podobne

Samochody do przewożenia towarów

Samochody do przewożenia towarów

Samochody dostawcze pozwalają na przewożenie towarów małych gabarytów. Do przewożenia ...
Aparat fotograficzny dla ambitnych

Aparat fotograficzny dla ambitnych

Inaczej będzie wglądał aparat dla zwykłych ludzi, którzy potrzebują tylko zwykłego zdjęcia ni...
Podlewanie roślin doniczkowych

Podlewanie roślin doniczkowych

Rośliny zielone w doniczkach są piękną ozdobą naszych mieszkań, zarówno te pokojowe jak i bal...